De digitale hylder bugner og tilbyder mængde af digitale sociale produkter. Køb mig, brug mig, del mig råbes der og vi, inklusiv museerne, flokkes om både produkter og brugere som fluer.

Næste ”MiD Magasinet” udgives i tidsskriftet ”Danske Museer” i november 2019 og det skal handle om SoMe. Sammen vil vi belyse vores digitale produkter og forbruget af dem fra både museernes og brugernes side, politisk hold og hvordan SoMe bruges i markedsføringen og formidlingen på museerne.

Vi vil sætte spot på centrale spørgsmål, eksempelvis:
Har museet en SoMe politik eller en strategi?
Hvordan udarbejdes en god SoMe-politik- gode idéer og faldgruber?
Hvordan bruger museet SoMe-produkter – bevidst, ubevidst eller lidt midt imellem?
Hvordan bliver man en effektiv, bevidst super- SoMe bruger?
Hvad får museet og dets brugere ud af at anvende SoMe produkter?

Gode eksempler, erfaringer og idéer efterlyses!!

Har du en mening, gode råd eller et godt eksempel på museers brug af SoMe så skriv dit forslag og en kort synopsis af din artikels indhold og send det til MiDs Redaktion c/o Merete Essenbæk mereteatessenbek.dk inden 15. juni 2019.

 

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s